flummbarnet

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

så jävla patetisk/ kryssningen faill<3

Av sara karlsson - 1 april 2012 15:13

 

så jävla patetisk han är

5hela jävla månader i onödan

varje gång du sa att du saknade mig/älskade mig

tänkte/tänker jag på alla de gånger du medvetet skadat mig

du behandlade mig som skit och sen undrar du varför jag inte orka bry mig längre

du började med ordet "du är speciell" och slutade med" du är precis som alla andra"

och när man får en tjej att gråta!!!!!!!!!!!!

assså så jävla patetisk o gör slut via FB oxå

 

bästa kryssingen

haha första dagen på kryssningen åt vi på båtens resturang

först sjönk bara släkten för pappa! sen kom några jävla ungdommar o frågade om han fyllde gämt

pappa bah aa! då började dom göra så att alla där stälde sig upp o började sjunga för honom. haha såg nice ut! dog av garv så jag o några andra sprang ut o garvade fail.

natten vah skön, min bror elias ramlade på toan så han fick ett öppet sår över ögat min kusin hittade inte t hyttten så han sov på toan faaaaill!!
de hände mycket mer!!


 
 
Ingen bild

En random full person XD FAIL

1 april 2012 23:27

Håller med om att det är patetiskt att göra slut på fb :O men kommer alltid finnas för dig ;)

sara karlsson

1 april 2012 23:30

tack dsm :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara karlsson - 18 januari 2016 18:53

hej tänkte börja blogga lite igen och skriva lite om mitt liv   igår åkte jag, min sambo och min dotter till örebro en hel dag, fick precentkort när jag fyllde år så åkte o kollade kläder fast blev mer kläder till Linnéa än mig. :) Vi var på I...

Av sara karlsson - 4 december 2013 20:31

  fan vad jag längtar till 6 December då vi ska åka på kryssning och då vi varit förlovade i ett halvår och tsm snart 1 år också <3 :*     Jag är helt ärligt nöjd med mig själv inte för att skryta... Fast jag har stött på massor av hind...

Av sara karlsson - 7 november 2013 22:45

                 

<3

Av sara karlsson - 12 september 2013 15:51

    grejen den är att jag vill berätta men klarar inte av pressen :/ jag fattar inte att jag heldre förlorar dig än att få ut allt jag bär innom mig. Jag ska försöka men grejen är att du måste ha tålamod och ge mig den tid jag behöver. ska försö...

Av sara karlsson - 25 augusti 2013 13:11

älskar dig bby <3 :*2013-02-14 <3               ...

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards