flummbarnet

Alla inlägg den 7 april 2012

Av sara karlsson - 7 april 2012 16:56

 

gladpåsk allehoppa!!!

idag ska jag vara i trosa hela dagen åt nyss påsk mddag :P

venne vah man ska göra härnäst


är döö trött men vill inte sova när jag lixom är här!!!


oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon ge dig något bättre tillbaka. Ger du henne en spermie så ger hon dig ett barn, ger du henne ett recept så ger hon dig mat på bordet, ger du henne ett hus ger hon dig ett hem, ger du henne ett leende så ger hon dig sitt hjärta, hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du än ger henne. så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards