flummbarnet

Alla inlägg under december 2012

Av sara karlsson - 12 december 2012 22:43

Till min älskade och saknade familj! ♥
"ojjj vah mkt de blev nu :O hehe " ingen kommer nog orka läsa allt ;)

mamma: du har betydit en mkt stor del av mitt liv. utan dig skulle jag inte vara den jag är idag. du har gjort mig stark, lärt mig att jag ska våga och inte vara den där som står på ett hörn och inte vågar få ut orden som jag vah förut. eftersom jag lyssnade på dom där jävla *** som kallade mig saker och mobbade. men dom orden du sa " dom är avensjuka eller kan du bara tänkta posetivt du ligger ett steg före dem. om dom bara ska snacka om dig m.m " älskar och saknar dig mamma.

Pappa: jag har alltid varit en pappas lilla flicka eller vad man ska kalla de. du är guld värld. fast jag skricker, svär, sloss, bråkas m.m med dig o de andra så betyder ni ändå mest i mitt hjära. jag kan inte styra över mig ibland. de bara blir så fel osv. När jag var riktigt liten och någon varit dryg, elak så var din stora famn en plats där jag blev trygg igen.
du gav mig din kunskap, jag försöker att förstå , du är någon man alltid kan lita på. Därför kära pappa, om frågan ställdes nu. Vem är den bästa pappan?Jo, svaret skulle såklart vara DU!

Micke: du har alltid stöttat mig i alla lägen. skyddad mig för allt. kanske ibland lite över beskyddande. men de är bättre än att inte vah de. så jag ska vah glad att jag har dig som bror. du är den bästa bror man någonsin kan ha. så vad ska man klaga om. du har gett stöd och trygghet, som pojke och som man:P När man behöver hjälp. finns du där. och gör vad du kan.du ger gärna goda råd, ett handtag och din tid. du finns där bredvid mig dåe. Tillsammans har man minnen från en tid i samma hus.. Och nog var det extra bonus
att få just dig till MIN bror.

Elias: du är också en bra bror. men vi har hafft våra stunder då vi bråkar jävligt mkt. men också då vi lekt " när vi var små" och haft skit kul. m.m
någon gång i livet, når man en punkt när kriserna kommer och allting känns tungt., Då är det skönt, med någon som lyssnar och kommer med råd, istället för tystnad., En hjälpande hand, en tröstens stämma…En bror är det bästa man kan komma åt hemma. du och micke är dom bästa som finns. älskar er och pappa och mamma :* ♥

Helene: du är GULD värld. du betyder sjukt mkt för mig. du är bäst. du har alltid funnits där för oss. de finns inget bättre än en moster som bryr sig om mig o de andra som dig och Anne. de går inte att förklara med ord hur mkt alla i släkten betyder för mig! ♥ men ni förstår nog.

Sabina: du är min andra halva du asså de går inte att förklara med ord. du är som min älskade syrra den som man aldrig vill släppa. de gör så ont när jag bråkar med dig. de är de värsta som finns eller nästan. men du betyder ass mkt. du vet själv vah jag menar ;) LOVEU min käraste syster ;)

alla andra i släkten har också en jävligt stor platts i mitt hjärta för ni har stöttat mig i alla lägen och alltid funnits där för mig och alla andra ;) ♥ älskar er! ♥

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards