flummbarnet

Alla inlägg under mars 2012

Av sara karlsson - 20 mars 2012 16:58

 

heey!
idag har jag varit i skolan!! och typ svimmfärdig ;P
nae men asså fick reda för 1vecka sen att jag inte tål parfym så får ta tablätter, men dom hjälper inte när de är för mycket parfy, idag en tjej i klassen hadde assss mycket, och tappa typ andan ass jobbigt :( 

 men annars är allt bra, imorgon börjar vi skolan kl halv 8 ass tidigt, vi ska typ till stockholm ;) gött

puss & kram

Av sara karlsson - 17 mars 2012 20:10

snälla

du blev den snälla för att du bryr dig om mig, och finns alltid där för mig när jag behöver de, du är super duper snäll därför blev du den snälla









Saknade

du är min barndomsvänn och skit snäll, du är sjukt saknad, vi har inte träffats på ass länge nue, vi vah som systrar förut och därför är du saknad.


du betyder mycket för mig!!







   


 underbara

du är sjukt snäll, fin och du har allt, 

du bryr dig om folk och finns där för folk, älskarej, venne vah jag ska skriva mer ;)

 

finnaste

du är sjukt fin och har oxå allt, du är bäst och snäll, finns där för mig när jag behöver de, du är älskad av mig, du är en asss bra kompis ;)

 

Av sara karlsson - 17 mars 2012 18:22

     


heey!
idag har jag inte gjort så mycket direkt, snackar skype mä Angelica lite bara :D
ganska kul,  jag är i södertälje underhelgen som jag kanske har nämt tidigare venne :P<3

men idag har jag tyyp varit mä min kusin sabina och gått ut mä hundarna, glott på tv och datorn. 

har gjort en blogg mä Angelica idag oxå som heter "http://namnetblevbff.bloggplatsen.se/"
kanske intevärldens bästa men den duger väll? ;)<3 

Av sara karlsson - 17 mars 2012 10:55


  är i södertälje under helgen mä  min kusin sabina.

ska bli skönt att få vara mä mina föräldrar.


men GAAAAH!!
gud vah jag hatar när vänner/folk blir arga på mig för att jag inte har så mycket tid att vah,
dom fattar inte att man blir ledsen själv när man har så mycket i huvudet, att man inte har så mycket tid på ett tag, träffar ju bara mina föräldrar ibland, och just den tiden jag får mä dom vill jag njuta av så mycket jag kan...
och säg inte att jag har hatat mina föräldrar, för nu när jag inte bor mä dom har jag insätt hur mycket dom igentligen betyder för mig.

Av sara karlsson - 14 mars 2012 15:22


studie dag imorgon, kom nyss hem från skolan.snart dra ut till kompisar.!!!!  

Av sara karlsson - 12 mars 2012 18:49

Lovar du att vara ärlig?: kanske  
Du heter: Sara
Smeknamn: Bitchen  
Låt som när du är ledsen sörjer till?: ömm emmm jaahdue  
Beroende av: mobilen! :D <3
Vad tror folk om dig?: inte fan vet jag!!!!! kan inte direkt läsa era tankar!!!!!
Vad får du oftast komplimanger för?: söt,snäll,rolig, snygg
Vad säger du för att imponera på någon? : Asså ja vet int riktigt! xD brukar inte impa ja är mig själv! ;D
Hur imponerar man på dig?: Är sig själv! :D pratar och är glad! :D
Brukar du skratta för dig själv?: haha aa!!!!! :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: '' pööööööööööösssssss<3333333333333333333333333333333
Var bor du?: hos min moster i ett gult hus,dudÅ!:)
Trivs du där?: Jao! ;D
Äger du några converse: japp mä klack
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: haha venne!<3
Vad har du för mobil operatör: comviq  
Är du allergisk mot något: haha korv och bananer ;)<3 misstolka inte oinsamt jue :P<3
Hur svarar du i mobilen: tjaa!, hellu, tjoo, hallåe elr något
Vem ringde du senast?: Alex
Antal timmar sömn inatt: 1timme :D
Sov du ensam: som otur vah jaa :( <3
Brukar du komma i tid: Ibland! ;)
När mår du bra: Typ alltid! :P försöker iaf! ;P
När blev du fotad senast: idag! xD
Hur känner du dig nu: piiiiggggggggg!!!
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt

Vad tycker du om fötter: Ekligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad saknar du: SÖDERTÄLE såklart
Hade du en bra kväll igår: såklart!!! <3 flummmmmmmm
Favorit dryck på morgonen: Brukar int dricka men typ mjölk
Rakar du benen: jao! :P
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar typ 23:00 (skoladagar) och helger o lov ksk 03:00 lr ngt sånt! :P
Är du blyg?: jao bland folk jag inte känner såbra ;)<3
Sysslar du med någon idrott: nje, red förut...fast nu dödar min kusin mig.
Vill du hellre ha mail än brev: men vem faaaan behöver de när man har en jävla mobil????<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja de tror ja! :P
Har du spytt offentligt:  mm "pinsamt"
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jadu vara en kille och aa1 :P
Är du nöjd med ditt liv: njeeee <333
Är du bortskämd: neeeej
Vad gör du imorgon: tyyyp kompisar
Vad är det värsta du vet?: folk som ljuger!!!!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: beror på kanske150 lr ngt
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ingen..... ja är mig själv!
Vad längtar du till?: att träffa min familj.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Asså alla är ju int jätte bra vissa är falska osv men sånt får man leva me sen har ja andra vänner som är super bra! :D <3
Vad använder du för shampoo?: venne! xD
Vad är det finaste du fått?: Kärlek!
Hur gammal är du: 15:P
Tycker du om någon just nu: Klart ja gör! ;D
Du samlar på: pengar! xD
Gröna eller röda äppeln: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.....
Gillar du golf: haha har aldrig spelat1 :P
Vilken tid gick du upp idag: runt 7
Har du sovit i din egna säng natt: nej
Har du strumpor på dig nu: najnaj
Är det okej att gråta: Ja förfan!!! Varför skulle de int! de är som att fråga ''är de okej att vah mänsklig?''
När grät du senast: 3veckorsen tyyyyp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj mycket saker me mina bästa vänner! :D <3
Bär du glasögon eller linser: nä! :P
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nope
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9:00 till 12:00
Har du piercing: nej, bara örhängen;)
Vill du gifta dig: Nä int nu iaf! :P
Vill du ha barn: JA! :D När ja blir äldre! ;D
Solar du ofta: Ja gsk ofta fast badar nog mest! ;D
Är du bra på att laga mat: Ja gsk! :P
Är du flygrädd: Lite1 :/
Hur vig är du: haha int så vig! :P
Är du musikalisk?: venne
Vad dricker du helst när du är törstig: saft1: P
Vilken är din favoritglass: venne! :P
Tror du på ett liv efter döden: nja....
Tycker du om sushi: mm
Vad äter du helst när du ser på film: typ ngt gott! :P
Bor dina föräldrar tillsammans: Jao på sätt o vis ;D
Har du tandläkarskräck: ne! :P
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll! :D
Vilken ögonfärg har du: typ blå grå fast mest blå! :P
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp :P

Biter du på naglarna: uuuccchhh

Röker eller snusar du: ingenkomentar   
Har du skrivkramp nu: haha nope1 :P har du? ;
vah du ärlig nu?? : beror på ;)
 
Av sara karlsson - 10 mars 2012 10:50

a ellehur ? som om jag skulle tro på ditt jävla bullshit ?

en gång i tiden vah vi som systrar men vart försvann den kompisen du vah då?

jag vet att den finns någonstans i dig, vah har jag gjort s¨att jag förkännar dehär???

du fanns ju alltid där när jag behövde dig som mäst, men vart fan är alla vänner när man behöver dom

vet inte vad jag ska tro om dig längre, du är bara en ren myt, vi sa ju alllllt till varandra, kommer aldrig, Aldrig hitta en lika bra kompis som  dig. men men man ska ju gå vidare... 


jag ångrar allt med dig,

 det enda du lämnade kvar

 var ett rykte som jag kommer höra föralltid.

fuck you
fuck the world
fuck everything


Ditt äckliga jävla svin,


jag vill aldrig mer se dig!!!!!!!!

Av sara karlsson - 9 mars 2012 19:03

   har varit o choppat lite. Elr igentligen skulle vi bara gå runt o titta lite, men sen kommer man hem mä det här;) <3;*

   

   

 

 

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards