flummbarnet

Alla inlägg under april 2013

Av sara karlsson - 19 april 2013 20:24









Imorgon blir de att hänga meh Haglund hela dagen blir antagligen bio på kvällen men innan venne vah vi ska göra ;) <3

       

kan man ha tråkigare eller vad? <3

Av sara karlsson - 18 april 2013 18:19

imorgon är de äntligen fredag! och börjar 10:10 slutar 14:10 med 1timmes rast och 2 st 10minuters rast. så inte så lång dag! soooft 

     

Av sara karlsson - 17 april 2013 23:54








 lite random bilder bah ;) <3

  

SOMMMMMMAAARRRRR SNNNNAAAARRRRTTTTT!!!!! <3

   

Av sara karlsson - 13 april 2013 20:57

   

har varit en Nice heldag med MickeK, MickeH och Elias. vi var först hemma Hos MickeK och Elias någon timme o snacka sen drog vi ner till stan gick in i templet och chila någon timme sen drog vi till en av kebab ställena.. ;) efter drog jag och MickeH och kolla runt lite som fån överallt. tills hans tåg gick på kvällen ;) men iallafall haft grymt kul med er idag! måste göras om ;) <3puss

köpt nya navelpiercingar för några dagar sen. så här blev resultatet ;) <3 med SaraG

   

innan jag skulle dra till skolan i går ;) <3

 

innan jag skulle dra till Södertälje igen ;) <3 Gah vet du hur mkt jag älskar dig Micke Haglund? finns inte ord som kan beskriva!!!! <3 saknarej redan. en sekund utan dig känns som 101984år ;) <3



Av sara karlsson - 4 april 2013 14:11

     

har haft dom bästa dagarna med dig :* <3

dom säger att solnedgången är vacker och guld väldigt dyrt 

då har dom inte sätt dig för du är de vackraste och dyrbaraste som finns

i minna ögon! <3


http://www.youtube.com/watch?v=-ahku8KpjAc


Av sara karlsson - 2 april 2013 15:33

 

Jag älskar dig, samtidigt som jag hatar dig, Ibland ville jag bara att , du skulle dö, samtidigt inte för jag , ville inte förlora dig, Du gjorde mig glad, samtidigt som du gjorde, mig ledsen och besviken, Jag gjorde allt jag kunde för dig, samtidigt som jag kände, att det var hopplöst, Jag såg dig levande, samtidigt som jag såg dig dö, Du var så nära samtidigt som din blick vilade i fjärran, Jag känner mig lättad för din skull, samtidigt som jag känner mig tung av sorg, Jag visste vem du var samtidigt kände jag dig inte, Du var min pappa samtidigt som du var en främling, Du är den jag vill träffa krama och älska, samtidigt som jag inte önskar dig tillbaka till det helvete jag fick stå ut med... 

GRATTIS PAPPA....

 

 

Mamma

Mamma förlåt om jag har svikit dig. Förlåt om jag inte har lyssnat på dig. Förlåt, jag har varit en idiot. Jag ångrar allting jag har gjort och sagt mot dig. Jag vet att jag har svikit dig grovt mycket. Mamma jag har aldrig kunnat säga de här orden till dig, Men jag älskar dig av hela mitt hjärta fast jag inte har visat det. Jag vet att din största önskan är att få en dotter som är som du. Men jag är den jag är. Nu sitter jag här låst och tänker på alla fel jag har gjort. Jag vill bara hem och leva ett normalt liv som alla andra barn. Jag är redo på att börja om. Jag lovar er alla att när jag kommer ut så ska jag sköta mig. Jag pallar inte hålla på och flytta runt hela tiden. 
Har hållt på att flytta runt i 2fucking år
Jag orkar verkligen inte mer. 

 

  

jag är inte den lilla ängeln ni ville ha. men jag försöker iallafall! <3


Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards