flummbarnet

Alla inlägg under november 2012

Av sara karlsson - 28 november 2012 17:43

 

Jag kalla dig för syster, du var min bästa vän.
Du var mitt kött och blod, men säg mig vad som hände sen
Du är ingen syster mer, du är inte ens en vän.
Glöm att du mig känt syster glöm allt som har hänt!

Allt va bra när de fanns ett vi men de finns inte längre...

jag är inget pyssel man kan bygga upp igen så lätt. 


♥ Om tårar kunde bygga en trappa, och minnen en gränd,

då skulle jag gå rakt upp till himlen och ta med dig hem igen ♥ ♥

Av sara karlsson - 28 november 2012 14:57

 

färgade håret i månadags, blev de bra!? saknar mitt blonda hår sjukt mkt xD

men älskade de.R.I.P blont hår välkommen Mörkt hår. 

sitter med sara hemma hos mig nu. efter en lång dag i skolan.  och typ lyssnar på musik o chillar lixom de vanliga ;) <3

fan vah jag längtar till jag fyller år och till jul lovet!! <3

Av sara karlsson - 25 november 2012 12:43

      

tjaah! idag ska  jag vara i södertälje till min moster hämtar mig

och typ bah snackat mä ludde sen jag vaknade och antar att de kommer bli hela dagen lol:P <3

de är så jävla skönt med helg :P omgh jag vah på chris brown konser i måndags de vah så sjukt kul, 

allt hände. råkade gå in i Malkolm, såg, Danny, Molly, Awa och många fler :P


doktorn säger "alkohol är din fiende", prästen säger "tro på jesus" jesus säger "älska din fiende" ungdommar säger "länge lever jesus"

Av sara karlsson - 14 november 2012 21:09

  

Paulina!
jag vet inte vart jag ska börja, men vi har känt varandra sen vi var små, och jag kan säga allt till dig. du vet hur de känns. de som hänt... men du är helt underbar. saknar dig sjukt mkt, kram <3

 

Sabina: 

sabina, de går inte att förklara med ord hur mkt du betyder för mig. alla minnen med dig är omöjligt att glömma, vårn dröm sen vi var små har gått i uppfylelse känns de som. vi sa ju att vi ville bli syskon och bo med varandra. men de vah mkt värre än vad vi trodde de skulle vara. fast jag bor hos er. så är vi mycket mindre än vad vi var då. men du är ändå som en ängel, man kan säga allt till dig. men de går inte att förklara med ord hur mkt du betyder för mig. "allra käraste syster ;) <3 du är både vacker och fin! <3 älskar dig :* <3

 

Jennie!

vi har inte känt varandra så länge, men vetat vem du var eftersom du var mkt med Lizette förut. men du är sjukt fin och snäll + saknad. synd att du flyttade :( du är en sjukt bra kompis.. ;) <3

 

Madde

jag känner dig inte så bra. men du är sjukt söt och fin + snäll.   


 

Nicole:
du är en tjej som går i min nya skola. känner dig inte så bra. men du verkar snäll, fin, och söt ;) <3

 

Linus:
du är en kille jag ej känner så bra. men du är sjukt snäll, fin och snygg ;) <3

  

Lizette:

du är en tjej jag har tillbringast mest av dom minnen jag aldrig kommer glömma med. du är sjukt snäll och saknad + fin. de går inte att beskriva dig med ord ;) <3

 

SaraG

du är en sjukt fin person.  vi har bara känt varandra i mindre än 1 år. men ändå kan jag berätta allt för dig du är en av de bästa vännerna jag har. vi har varit med om både roliga minnen och dåliga men kommer alltid tillbax till varandra. fast jag säger att jag hatar dig och att jag aldrig vill se dig mer m.m så menar jag de inte jag säger de när jag blir sur m.m men de kanske du fattar. älskar dig bästizzzz!!! <3


 

Anna:

du är en sjukt snäll person. du är både fin och saknad. älskar dig som en vän. <3

 

Alexandra:

du är en tjej jag inte känner så bra. men verkar snäll och är rätt så söt och snäll. 


Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards