flummbarnet

Alla inlägg under mars 2013

Av sara karlsson - 30 mars 2013 19:43

   

älskarej :*<3

Av sara karlsson - 28 mars 2013 18:12

   

imorgon blire att åka t stockholm o möta den uderbaraste människan i världen :*<3  

<3

Av sara karlsson - 25 mars 2013 17:40


asså är typ ass trött som ett lik varje dag. asså de är ass jobbigt att inte kan sova mer än 1-2 timmar.. asså tror fan de är pågrund av oro eller något. tänker sjukt mkt innan jag somnar på annat sen vaknar jag efter någon kvart av att jag drömt något osv. 

Av sara karlsson - 23 mars 2013 15:34

   De känns som min dröm har blivit verklighet med dig ;) ♥ :* du är killen i mina drömmar! ♥ de känns som att jag svävar på rosa moln♥


    

Kärlek + Tillit + Lojalitet = Okrossbart förhållande. ♥

  

älskarej gubben:* <3

Av sara karlsson - 22 mars 2013 09:50






 sjuk igen :( de är så jävla tråkigt att bah vah hemma och ligga i sängen m.m seriöst jag drar heldre till skolan än att ligga hära forever alone lixom. så den här helgen kommer ju bli nice. bara ligga i sängen och tarre lungt. 

följ min insta " flummbarnet "

följer tbx! <3

adda min dayviews " tyyypsara "

chatta på kik " bitchen097"

eller adda fb " sara underbara karlsson "

har piss tråkigt ;) <3

ps ställ frågor till mig  anonymt på ask.fm " http://ask.fm/SaraUnderbaraKarlsson "

puss hej! <3




  

Av sara karlsson - 21 mars 2013 14:24

jag Älskar verkligen honom, då behöver ni inte komma och försöka sabba allt. visst vi bor inte så jätte nära varandra. men de kan inte stoppa mina känslor för att älska honom. De spelar ingen roll vart han bor, hur han är, hur han ser ut de ändrar ändå inte mina känslor för han. Huvudsaken är att vi inte har som vissa andra förhållanden som bara finns via nätet. vi träffas iallafall när vi får tid. den minsta lilla tiden jag får med honom. Gör mig lycklig. JAG HATAR BOKSTAVLIGT FOLK SOM FÖRSÖKER FÖRSTÖRA FÖRHÅLLANDEN. har ni inget eget så ni måste förstöra vårat? ni kan säga vad ni vill till oss men om man frågar min sida så kan ingen eller inget komma mellan  mig och han... jag älskar dig då, nu och föralltid! :* <3


 

tyvär har jag ingen bild tsm med dig här älskling! :* <3

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards