flummbarnet

Alla inlägg under januari 2013

Av sara karlsson - 8 januari 2013 21:03

Idag har jag bott i Salem hos min moster exakt ett år och exakt en vecka kvar till jag fyller år imorgon börjar skolan oxå fuuuu!!!

Av sara karlsson - 5 januari 2013 00:38

Min lilla älskling Ella dog mellan jul och nyår. Min lilla ängel gick bort från oss. Jag saknar henne. Hon var solljuset i mina ögon. Hon var mitt liv hon fick mig att må bra. Saknar henne så enormt mkt. Hon var
Min andra halva. men nu finns hon inte mer. Jag fick inte säga ett riktigt farväl såg bara hennes sista andetag och gjorde inget. Var rädd så skreck på Mathias att hon var påväg att dö. När jag rörde henne var hon iskall och död. De känns konstigt att inte ha hennes bur brövid min säng längre. Och att inte höra henne springa i buren och känna hennes mysiga pussar hon gav mig. Kom till bax till oss. Du är sjukt saknad ella. :'( <3

Av sara karlsson - 4 januari 2013 21:25

Heej! :(eftersom jag inte bloggat under lovet så passar jag på att skriva ett inlägg nu och säga godjul och gottnytt år. Jag vet att jag inte passar i lockigt hår men skit samma bilden visar iallafal hur jah såg ut i nyår ;) <3 är hemma sjuk Och snackar med Ludde idag så inget kul händer hära

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards