flummbarnet

Alla inlägg under juni 2012

Av sara karlsson - 26 juni 2012 22:32

 

har inte bloggat på sjuktlänge eftersom de är sommarlov!

bilden är från när vi åkte båt för några dagar sen grymt skön dag 

älskar dig sabina!!!!! "älskar alla som var mä" :P

har inte så mycket att skriva om idag då men aja... :P <3




Av sara karlsson - 6 juni 2012 09:11

 

snabb bild
osminkad
ett leende !! :D ♥
Om 1stjärna tändas för varje gång jag tänker på dig så skulle natten vara ljusare än dagen. ;) ♥
älskar dig!!!!!

spegeln är som en bästavän, gråter när du gråter och skrattar när du skrattar.

 

Minna hål i öronen ;) <3

känns som om allt de roliga vi hade tagit slut , och vi kan inte skapa samma sak som förut.saknar precis ALLT de gamla.
snipp snapp slut, så var allt detta slut!
orkar inte mer nu!
men herregud .. väx upp o skaffa dig ett liv ist, när man har fått en tjej att gråta , då ska man fan inte fortsätta o få henne att brista ihop .. när jag är som starkast så kommer du o förstör allt , när jag är som lyckligast , så förstör du min lycka .. jag har några få ord att säga till dig : jag hatar dig, gå o dö elr något
jag ville knyta dina skosnören så du inte fastnade för någon annan
men de var precis de du gjorde :(
<3 tårar rinner hoppet försvinner


DU ÄR DÖD FÖR MIG NU HURRU!!





bästa dagen ever!! mä Emma, Sabina, My, Linn & Elin :* <33333333333 älskar er tjejor :P <3  

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards