flummbarnet

Alla inlägg den 10 april 2012

Av sara karlsson - 10 april 2012 20:46

 

Tezz! jag och Sabina gick ut mä sötnosen Tezz som ni ser på bilden!! visst är han göllig

Tezz!!!! jag tror att Tezz har sminkat sig på fel sätt han  rullade sig i smink smidigt asså!!! får inte bort dä, de vah mycket värre innan!!!<3

    

Nalle o Sabina på bilden
jag och sabina gick ut mä nalle och han fick ett litet ryck om man säger så"han e rädd för främlingar" :P fail

Nalle! han e såååå sööööt jööööö

    

Tezz mä Sabina tästar lite kläder hundar får ju oxå vah fotomodeler ellerhur?? :P fail<3

 

såhär blirre när Jag Sabina O Paulina har tråkigt ;)<3

 

Visst e jag O sabina snygga ;)<3 faaail!!! jag gjorde sabina, Paulina och Sabina gjorde mig!!!

  

  Jag o sabina efter vi har tagit bort allt :D måste fioxa håret lite lixom faaail

Fail älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG Jag skulle gå ut mä Tezz natt promenad, de kom en bil som fyllokörde, dom stanade vid mig jag blev ass rädd så sprang upp i skogen de ända sättet att komma undan! så gömmde mig där men Tezz skälde så vah tvungen att springa allt jag kunde!!! ass läskigt så ALDRIG MER ATT JAG GÅR UT SJÄLV MÄ TEZZ IGEN!!! älskar diiiiiiiiiiiig!!!!!!!!<3

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards