flummbarnet

Alla inlägg under januari 2016

Av sara karlsson - 18 januari 2016 18:53

hej

tänkte börja blogga lite igen och skriva lite om mitt liv


igår åkte jag, min sambo och min dotter till örebro en hel dag, fick precentkort när jag fyllde år så åkte o kollade kläder fast blev mer kläder till Linnéa än mig. :) Vi var på Ikea också och köpte gardiner, gardinfästen och hylla till vardagsrummet så satt upp allt på kvällen. Idag har Linnéa varit På inskolning i förskolan, är så stolt över henne hon tycker det är kul så hon har inte varit ledsen varken förra veckan eller denna början på  veckan så det kommer nog gå bra att lämna henne sen när jag börjar jobba. :) Min sambo har fått en vecka semester till nu. så vi fixade taco mys idag istället för fredag. Nu blir det att kolla på farmen snart o sen lägga linnéa för o sova sedan hoppa in i duchen :D God natt :*


här kommer lite bilder på Linnéa, Wildas valpar och mig :)

 

Linnéa

                 

Jag

 

Wilda och hennes valp

   

Joejoe

 

Wilda och hennes valp Dexter som tyvärr dog när han var 4månader för 2 månader

 

Jag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards