flummbarnet

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av sara karlsson - 27 maj 2013 14:37

 

Oavsett hur många misstag du gör på vägen, eller hur långsamt du går fram, så är du långt före dem som inte ens försöker.<3

Jag skulle skriva en bok, men det gick inte.

Jag skulle skriva en låt som handlade om världen, men det blev en skräckhistoria.

Jag skulle sjunga en sång till omvärlden, men låtens text var skrämmande.

Jag skulle skriva en dikt om kärlek och vänskap, det blev till en mardröm.

 

<3

Av sara karlsson - 27 maj 2013 14:33

 

Mörkhyad som vit. Ful som snygg. Tjock som smal. blondin som svart/brunt. sminkad eller inte, Alla är gjorda av kött och blod, alla är lika mkt värda. Acceptera eller dra från ens sida så du inte smutsar ner den!

   

Du tycker jag är dålig på att ljuga? 


Du märker inte ens att mitt smile jag har varje dag är fake.

 

välkommen till helvetet som också kan kallas skolan!! <3


...

Av sara karlsson - 27 maj 2013 14:30

 

asså dom senastemånaderna som har varit är de mest värdelösa och mest jobbigaste men endå bästa och roligaste månaderna av mitt liv. vissa saker vill jag bara glömma och vissa saker inte, jag har inte varit mig själv. Jag har varit en helt annan person förstört allt. de var ju redan kass, men det har blivit värre ..... jag vet inte vem jag är längre... vart är den posetiva och glada tjejen lixom

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards