flummbarnet

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av sara karlsson - 5 maj 2013 15:25

 

känns som om allt de roliga vi hade tagit slut , och vi kan inte skapa samma sak som förut.saknar precis ALLT de gamla.

snipp snapp slut, så var allt detta slut!
orkar inte mer nu!


 

Du är killen jag haft mest känslor för!
Du är killen jag har älskar mer än någon annan
Du är killen jag har hatat mer än allt annat.
Du är killen som har torkat minna tårar men också den som skapat dom värsta. Snälla sluta ta kontakt med mig. Du drev med mina känslor. Du log för att du ljög, du har gjort den värsta smärtan i mitt hjärta. Jag harförsökt att glömma dig i snart ett år men de går inte. Mina kompisar försöker få mig att glömma men du kommer upp igen. Hur får man slut på något som inte går? Jag fattar inte hur jag kunde falla för en falsk och idiotisk kille som dig! asså hur får man slut på något som aldrig började? Fuck My life....
 

jag är glad och ledsen på samma gång.
älskad och hatad. kär men ändå inte
jag är inte dum har bara otur när jag tänker


Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards