flummbarnet

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Grattis pappa! :) <3

Av sara karlsson - 2 april 2013 15:33

 

Jag älskar dig, samtidigt som jag hatar dig, Ibland ville jag bara att , du skulle dö, samtidigt inte för jag , ville inte förlora dig, Du gjorde mig glad, samtidigt som du gjorde, mig ledsen och besviken, Jag gjorde allt jag kunde för dig, samtidigt som jag kände, att det var hopplöst, Jag såg dig levande, samtidigt som jag såg dig dö, Du var så nära samtidigt som din blick vilade i fjärran, Jag känner mig lättad för din skull, samtidigt som jag känner mig tung av sorg, Jag visste vem du var samtidigt kände jag dig inte, Du var min pappa samtidigt som du var en främling, Du är den jag vill träffa krama och älska, samtidigt som jag inte önskar dig tillbaka till det helvete jag fick stå ut med... 

GRATTIS PAPPA....

 

 

Mamma

Mamma förlåt om jag har svikit dig. Förlåt om jag inte har lyssnat på dig. Förlåt, jag har varit en idiot. Jag ångrar allting jag har gjort och sagt mot dig. Jag vet att jag har svikit dig grovt mycket. Mamma jag har aldrig kunnat säga de här orden till dig, Men jag älskar dig av hela mitt hjärta fast jag inte har visat det. Jag vet att din största önskan är att få en dotter som är som du. Men jag är den jag är. Nu sitter jag här låst och tänker på alla fel jag har gjort. Jag vill bara hem och leva ett normalt liv som alla andra barn. Jag är redo på att börja om. Jag lovar er alla att när jag kommer ut så ska jag sköta mig. Jag pallar inte hålla på och flytta runt hela tiden. 
Har hållt på att flytta runt i 2fucking år
Jag orkar verkligen inte mer. 

 

  

jag är inte den lilla ängeln ni ville ha. men jag försöker iallafall! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara karlsson - 18 januari 2016 18:53

hej tänkte börja blogga lite igen och skriva lite om mitt liv   igår åkte jag, min sambo och min dotter till örebro en hel dag, fick precentkort när jag fyllde år så åkte o kollade kläder fast blev mer kläder till Linnéa än mig. :) Vi var på I...

Av sara karlsson - 4 december 2013 20:31

  fan vad jag längtar till 6 December då vi ska åka på kryssning och då vi varit förlovade i ett halvår och tsm snart 1 år också <3 :*     Jag är helt ärligt nöjd med mig själv inte för att skryta... Fast jag har stött på massor av hind...

Av sara karlsson - 7 november 2013 22:45

                 

<3

Av sara karlsson - 12 september 2013 15:51

    grejen den är att jag vill berätta men klarar inte av pressen :/ jag fattar inte att jag heldre förlorar dig än att få ut allt jag bär innom mig. Jag ska försöka men grejen är att du måste ha tålamod och ge mig den tid jag behöver. ska försö...

Av sara karlsson - 25 augusti 2013 13:11

älskar dig bby <3 :*2013-02-14 <3               ...

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards