flummbarnet

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av sara karlsson - 12 maj 2012 11:55

    

heey! vaknade nyss ass trött!

igår vah jag mä Zindy ett tag ända tills Robban & Crippe hämtade mig för att köra hem mig och snacka mä moster de hade hänte några saker. idag blirre väll att kanske dra till Robban, aa den senaste tiden har jag hafft mycket att göra så de kommer bara några inlägg lite då och då... och lixom inte så mycket tid över varje dag och sen när jag har dä glömmer jag typ. srry. Jaop så trevlig dag på er!!<3 "älskarej ......" :P<3

"har inte så många bilder på den här datorn så tog bah någon :P"


Om en stjärna tändes för varje gång jag tänkte på dig,

så skulle jag tycka syns om alla som jobbade dagen efter.

för då skulle hela universum lysa lika starkt som solen. ♥


Jag sa, att jag hatar dig men endå älskar jag dig!
Jag sa, det kommer aldrig fungera mellan oss!
Jag sa till mig själv det blir aldrig vi ALDRIG

Men nu lovar jag dig att jag älskar dig till döden skiljer oss åt, 
och det kommer funka mellan oss bara vi båda vill det och om vi försöker...
Jag kan inte släppa dig, jag är för svag utan dig! 
Du är det bästa som har hänt mig.
och det bästa som finns

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards