flummbarnet

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

fb Sak

Av sara karlsson - 14 november 2012 21:09

  

Paulina!
jag vet inte vart jag ska börja, men vi har känt varandra sen vi var små, och jag kan säga allt till dig. du vet hur de känns. de som hänt... men du är helt underbar. saknar dig sjukt mkt, kram <3

 

Sabina: 

sabina, de går inte att förklara med ord hur mkt du betyder för mig. alla minnen med dig är omöjligt att glömma, vårn dröm sen vi var små har gått i uppfylelse känns de som. vi sa ju att vi ville bli syskon och bo med varandra. men de vah mkt värre än vad vi trodde de skulle vara. fast jag bor hos er. så är vi mycket mindre än vad vi var då. men du är ändå som en ängel, man kan säga allt till dig. men de går inte att förklara med ord hur mkt du betyder för mig. "allra käraste syster ;) <3 du är både vacker och fin! <3 älskar dig :* <3

 

Jennie!

vi har inte känt varandra så länge, men vetat vem du var eftersom du var mkt med Lizette förut. men du är sjukt fin och snäll + saknad. synd att du flyttade :( du är en sjukt bra kompis.. ;) <3

 

Madde

jag känner dig inte så bra. men du är sjukt söt och fin + snäll.   


 

Nicole:
du är en tjej som går i min nya skola. känner dig inte så bra. men du verkar snäll, fin, och söt ;) <3

 

Linus:
du är en kille jag ej känner så bra. men du är sjukt snäll, fin och snygg ;) <3

  

Lizette:

du är en tjej jag har tillbringast mest av dom minnen jag aldrig kommer glömma med. du är sjukt snäll och saknad + fin. de går inte att beskriva dig med ord ;) <3

 

SaraG

du är en sjukt fin person.  vi har bara känt varandra i mindre än 1 år. men ändå kan jag berätta allt för dig du är en av de bästa vännerna jag har. vi har varit med om både roliga minnen och dåliga men kommer alltid tillbax till varandra. fast jag säger att jag hatar dig och att jag aldrig vill se dig mer m.m så menar jag de inte jag säger de när jag blir sur m.m men de kanske du fattar. älskar dig bästizzzz!!! <3


 

Anna:

du är en sjukt snäll person. du är både fin och saknad. älskar dig som en vän. <3

 

Alexandra:

du är en tjej jag inte känner så bra. men verkar snäll och är rätt så söt och snäll. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara karlsson - 18 januari 2016 18:53

hej tänkte börja blogga lite igen och skriva lite om mitt liv   igår åkte jag, min sambo och min dotter till örebro en hel dag, fick precentkort när jag fyllde år så åkte o kollade kläder fast blev mer kläder till Linnéa än mig. :) Vi var på I...

Av sara karlsson - 4 december 2013 20:31

  fan vad jag längtar till 6 December då vi ska åka på kryssning och då vi varit förlovade i ett halvår och tsm snart 1 år också <3 :*     Jag är helt ärligt nöjd med mig själv inte för att skryta... Fast jag har stött på massor av hind...

Av sara karlsson - 7 november 2013 22:45

                 

<3

Av sara karlsson - 12 september 2013 15:51

    grejen den är att jag vill berätta men klarar inte av pressen :/ jag fattar inte att jag heldre förlorar dig än att få ut allt jag bär innom mig. Jag ska försöka men grejen är att du måste ha tålamod och ge mig den tid jag behöver. ska försö...

Av sara karlsson - 25 augusti 2013 13:11

älskar dig bby <3 :*2013-02-14 <3               ...

Presentation


som en helt vanlig tonåring med upp & ner vänt inre som försöker hitta sin rätta plats i livet

mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser, killen mitt hjärta tillhör dig.
Blanda inte ihop min personlighet o

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards